|
Gebruikers in dit onderwerp:
geen
|
|
| Pagina: [1] |
Login | |
|
Roulette strategie - 10-01-2010 17:47:25
|
|
|
peppe
Toegetreden: 10-01-2010
Status: offline
|
Voor mijn eerste post wil ik even mijn strategie neer typen. Ik heb geleerd als je iets of wat geld wilt verdienen dan moet je geduld hebben. Mijn strategie is niet de goedkoopste maar je inzet moet 300 euro zijn om te beginnen. je hebt 36 cijfers. Je zet telkens 10 euro in op de cijfers 1, 2, 4, 5 en op 8, 9, 11, 12 nr de volgende set 10 euro op 13, 14, 16, 17, 20, 21, 23, 24 nr de volgende set 25, 26, 28, 29, 32, 33, 35, 26. Zoals je kan zien zijn het altijd kaderkes van 4. Zo leg je je heel bord vol. Maar nu heb je nog altijd 12 getallen waar het balletje niet mag opvallen 0 mee gerekend. Om die schade te beperken kan je telkens 5 euro inzetten op het buren spel want 27,6,34 liggen naast elkaar en 22, 18, 29, 7 ook dus dan heb je nog 5 getallen waar het niet mag opvallen. Hoe dan ook als je wint dan heb je 350 euro dat is dus een kleine winst van 50 per keer als je wint. Niet veel voor sommigen maar als je rustig je tijd neemt dan verdien je wel je geld. Nu mijn vraag is bij het burenspel heb je getalen waar als 10 euro op ligt moest je nu geluk hebben dan heb je 10 x 350 en 5 x 17. Wat je winst natuurlijk vergroot. Het is een risico zo 300 ineens op tafel gooien. Gisteren heb ik het geprobeerd zonder het buren spel te gebruiken en dan zijn die 12 getallen waar het niet mag opvallen toch een groot risico. Wat zijn jullie bedenkingen hierbij?
|
|
|
|
RE: Roulette strategie - 11-01-2010 12:43:31
|
|
|
dobbelsteen
Toegetreden: 24-10-2008
|
Voor dit spel zul je weinig handen op elkaar krijgen.Je zet uitsluitend in op plein.Bij winst geef je 1 fiche fooi.Dat betekent dat het voordeel van de roulette 5,4% bedraagt. 12 Getallen niet spelen is exact hetzelfde als op 2 dozijnen spelen. Neem bijvoorbeeld het eerste en tweede dozijn en zet 1 fiche op 19/24 en 3 fiches op manque. Het voordeel van de roulette is dan veel kleiner dan 2.7%.Voor een speler , die zeer veel speelt, is dit verschil veel te groot.Een strategie voor twee dozijnen is dus veel aantrekkelijker. Wil je op 31 getallen spelen dan kun je beter 3 fiches zetten op passe of manque en twee fiches op twee transversale simples.De waarde van de fiches kun je zelf bepalen. Ook dan is het voordeel van de roulette kleiner dan 2,7%. Ik adviseer altijd met het kleinste fiche te beginnen.
|
|
RE: Roulette strategie - 21-02-2010 14:12:25
|
|
|
dobbelsteen
Toegetreden: 24-10-2008
|
Verdubbelen van de inzet bij de enkelvoudige kansen is het Martingalesysteem.Wil je er meer van weten ga dan naar dat topic toe.
|
|
| Pagina: [1] |
Nieuwe Berichten |
Geen Nieuwe Berichten |
Populair Onderwerp met Nieuwe Berichten |
Populair Onderwerp zonder New Messages |
Op slot met Nieuwe Berichten |
Op Slot zonder Nieuwe Berichten |
|
Plaats Nieuwe Thread
Reageer op Bericht