Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rukke en Samsam regelen het binnen 5 weken

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• https://twitter.com/realDonaldTrump

Tijdens het ontbijt deed hij er gelijk wat Twitters uit, kijk vooral ff het filmpje.
    Na The Bushes, Obamas en Clintons is er nu eindelijk iemand die stappen durft te zetten, actie onderneemt.

Vannacht heeft hij 6000 Chinese artikelen op +10% tax gezet, wat een Macher zeg!
    China mag wel voor $100 miljard aan Tupperware en speelgoed in de VS dumpen/lozen, maar omgekeerd is het net ff wat moeilijker, een complete onbalans die weer in balans gebracht moet worden.

Trump blijft stijgen in aanzien, zijn populariteit in de midden-staten loopt naar het maximum toe nu, ik zie het graag gebeuren allemaal.

Dat hij De Pik op Duitsland heeft laat hij duidelijk blijken, hij heeft de cijfers paraat waar Stoltenburg van stil valt..."Duitsland is een Uitvreter, een Parasiet....."

"I am fighting for a level playing field for our farmers, and will win!"

"Hispanics, feel that they are better off under President Trump than they were under President Obama"

"I am on Air Force One flying to NATO and hear reports that the FBI lovers, Peter Strzok and Lisa Page are getting cold feet on testifying about the Rigged Witch Hunt headed by 13 Angry Democrats and people that worked for Obama for 8 years. Total disgrace!"

Gewoon tijdens wat hamburgers in The Air Force One, midden boven de oceaan, dit is pas politiek voeren!

Zal hij nog weten hoe de President van "Denemarken" heet?...."from the kingdom from Europe"

Last edited by jelli nek; 11-07-18, 15:26.

Comment

• Ik zet vanavond in ieder geval the Twitters aan, wellicht tijdens het dinner! maar zeker tijdens de dinner break!
      De dikke duimen van The President op het scherm op zoek naar letters om diverse leiders de oren te wassen, binnen 1 uur 1,5 miljoen hits, lekker hoor!

In het VK(waar hij komende week ook ff langs wipt) worden nu reusachtige Donald Trump ballonnen opgeblazen, sommige tot 30 meter hoogte, hij zal zeker vragen of hij er een mag meenemen, May: "pump it up man, its your day"

Comment

• De lange-afstand loper minister Blok heeft gesproken:"Suriname is een failure state"*
        "Een succesvolle, gemengde culturele samenleving bestaat niet, ik ken ze niet"

2x +/+ hij heeft gewoon gelijk, het zijn twee vaststaande feiten, onomkeerbaar gelijk.

Aanvoerder Rutte zal tientallen instagrems, appjes, FB-berichtjes en SMS-jes voorbij zien komen...."Hij moet weg" "bel hem op Mark, doe wat je moet doen" "Hij wil gewoon het bedrijfsleven weer in" "kunnen we x naar voren schuiven"....en nog heel veel meer viezigheid uit dat dorp in Zuid Holland(lees: de haag)

Blok weet waar hij mee bezig is: het reces loopt, terugroepen doen ze toch niet, tikkie naar rechts, ze vergeten snel, ik positioneer mij voor de toekomst, ik schijt op de haag, ik had nooit terug moeten komen....

*Elke keer als ik op de A4 rijd en ik die oude 4 motorige Airbus zie staan(net na de tunnel) die 2x per week Amsterdam-Paramaribo vv doet moet ik denken aan de hoeveelheid cocaine die dit toestel elke week naar ons Kikkerlandje overvliegt, na al die jaren misschien wel voldoende om het complete tuinpad 40 centimeter op te hogen na al die jaren noeste arbeid in de lucht, tot in de vleugeltip(winglets) zaten/zitten de pakketten...Blok weet meer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jelli nek Bekijk Berichten
          De lange-afstand loper minister Blok heeft gesproken:"Suriname is een failure state"*

2x +/+ hij heeft gewoon gelijk, het zijn twee vaststaande feiten, onomkeerbaar gelijk.

Aanvoerder Rutte zal tientallen instagrems, appjes, FB-berichtjes en SMS-jes voorbij zien komen...."Hij moet weg" "bel hem op Mark, doe wat je moet doen" "Hij wil gewoon het bedrijfsleven weer in" "kunnen we x naar voren schuiven"....en nog heel veel meer viezigheid uit dat dorp in Zuid Holland(lees: de haag)

Blok weet waar hij mee bezig is: het reces loopt, terugroepen doen ze toch niet, tikkie naar rechts, ze vergeten snel, ik positioneer mij voor de toekomst, ik schijt op de haag, ik had nooit terug moeten komen....

*Elke keer als ik op de A4 rijd en ik die oude 4 motorige Airbus zie staan(net na de tunnel) die 2x per week Amsterdam-Paramaribo vv doet moet ik denken aan de hoeveelheid cocaine die dit toestel elke week naar ons Kikkerlandje overvliegt, na al die jaren misschien wel voldoende om het complete tuinpad 40 centimeter op te hogen na al die jaren noeste arbeid in de lucht, tot in de vleugeltip(winglets) zaten/zitten de pakketten...Blok weet meer
          Het is eigenlijk wel tijd voor wat linkse repliek op dit gekwetter van ons zeer gerespecteerde forumlid.

Maar voorlopig zit iedereen hier zijn wonden te likken , zeker als je lid bent van de partij die tot een vierde van zijn oorspronkelijke populatie werd uitgeroeid . Wij hoopten op een "linkse lente " die zou worden gestart vanuit Griekenland . Het werd een " rechtse zomer" .

Natuurlijk woon ook ik niet in de buurten waar onze niet geÔntergreerde medelanders wonen . Ik snap dus heel goed dat er wel een kern van waarheid in de uitspraken zit ! Maar toch ,

Misschien had ik het fout @Jelli Nek , lijken wij toch meer op " Woef Hector en Snoespoes " , dan op Waldorf en Statler !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jelli nek Bekijk Berichten
            De lange-afstand loper minister Blok heeft gesproken:"Suriname is een failure state"*

Ik heb er een nachtje over geslapen en zie de Werkelijkheid ineens anders . Het politieke correctheid laagje over mijn huid is er vannacht even afgepeld.

Natuurlijk was er maar ťťn persoon die met dit soort uitspraken weg kon komen en dat was onze vriend Pim . In Rotterdam is de nalatenschap van Pim goed zichtbaar en ook linkse media komen hier voor uit . Zo was er een aflevering van VPRO Tegenlicht over het beleid in Rotterdam . Leefbaar Rotterdam heeft een grote invloed op het grootstedelijk beleid gehad , het roer moest om. Er zijn nu wijken waar minimum inkomens niet meer mogen komen wonen , om de verspreiding van de armoede in goede banen te leiden . Er zijn andere "politiek niet correcte " beslissingen genomen , Rotterdam is erg verbeterd de afgelopen 15 jaar .

Ik heb destijds tijdens een cursus in Engeland Pim verdedigd . Als iemand verkondigde dat er een "populistische politicus " was vermoord riep ik hem / haar tot de orde. Ik verdedigde Pim met verve, vertelde over zijn achtergrond, politiek en als beleidsmaker . Vertelde over Šlle aspecten van zijn plannen over Nederland . Vertelde over zijn intelligentie zijn visionaire ideeŽn en over het vermogen het "onderbuikgevoel " in de samenleving te verkondigen.

Iedereen hield van Pim , behalve van der G. , die Nederland haar toekomst totaal heeft veranderd , zeg maar "de toekomst van Nederland heeft aangerand" . Alle politici die nu durven te verkondigen wat half Nederland al lang voelde en dacht over de multiculturele samenleving , weten , Pim was hier het eerst !
            Bij nader inzien toch dapper van Blok .

Nu vlug het Linkse vlugschrift kopen om te lezen welke VK- reaguursels er in staan . De ingezonden brieven in de NRC waren opvallend op de hand van Blok. Ik vind dat hij er zeker mee weg dient te komen !
            Last edited by eurobsgame; 21-07-18, 11:19.

Comment

• Blok heeft de Narco-Staat Suriname excuses moeten aanbieden, een slecht signaal, was toch echt niet nodig!
              Mevrouw Ploemen schreeuwde afgelopen weken als hardst om "sterk optreden" tegen de uitspraken van haar collega, diezelfde Ploemen die vorige week nog het verkeerde knopje indrukte van haar instagrem.."Beste Lo..."(AKA Ussher)...hoe bizar! het zou je buurvrouw zijn en haar tegenkomen bij de kassa van de supermarkt..

Als Blok na alle toestanden kan blijven zitten, zijn functie kan behouden....dan komt hij sterker uit de strijd en stijgt hij zichtbaar in aanzien en woordgebruik en kan dus op termijn een bedreiging voor Rutte vormen, ik zie ook dit graag gebeuren.

Het gedachtegoed van Professor Pim is de laatste 10 jaar mooi uitgevoerd door Eerdmans, bovenstaande uitspraken van Blok had hij probleemloos hardop uit kunnen spreken in een volle vergaderzaal, het zal waarschijnlijk niet eens de pers halen.
              Rotterdam(rechts) is een voorbeeld voor Amsterdam(links)

Ik heb alle 50 boeken van Fortuin in mijn 18 meter strekkende boekenkast staan, rechts in de bovenhoek, met het houten trapje bereikbaar

Wie woont er nu in The Palacio? Ebru Umar? Eerdmans zelf? of een van de oude OG-sponsors van De Professor?

@Eurobsgame

Links Vlugschriften als een NRC of Volkskrant zijn aan mij niet besteed, zelf de weekend-bijlage doet zuur aan, sterker nog! als ik op het Rokin loop ruik je de zure lucht uit dat NRC-spiegelkantoor.

Nee, dan loop ik liever langs het HC-Rotterdam(richting CS) waar de wind je via het het geur-management naar binnen probeert te lokken, zeker als je op de rode loper loopt met de slogan "Rotterdam speelt 24/7"

Van de Graaf loopt alweer een tijdje buiten de tralies, geen meldplicht meer, groen licht voor wonen in buitenland, noem mij een land, staat of district op deze aardkloot waar ze op een en dezelfde manier omgaan met de moordenaar van een toekomstig Staatsman, President of Koning?
              Last edited by jelli nek; 21-07-18, 18:58.

Comment

• "Tijdens een toespraak van de Turkse minister van FinanciŽn meldde Trump de heffingen op staal en aluminium uit Turkije te verdubbelen naar respectievelijk 50 procent en 20 procent"

Wat een Rotstreek zeg! het momentum is doordacht en leep, en natuurlijk kunnen we er om lachen.
                -12% op een dag voor de lokale munt komt hard aan, een nieuwe manier van oorlog voeren, veel vriendelijker dan een een serie Hell-fire raketten die boven je kasteel over komen gillen.

Ze gaan De Dictator strak uitroken, zo werkt het nou eenmaal!

De Dictator die bij het volk aandringt om goud/euros en dollars om te zetten in Turkse liras houdt er enkele miljarden aan euros en dollars op na op geheime bankrekeningen, binnenkort de openbaring.

De dag dat ook deze Leider aan een trekhaak door de stad wordt getrokken komt snel dichterbij, genoeg voorbeelden voorhanden uit het verleden....

Comment

• Blok en Haga zitten in de VVD-Wachtkamer, de haag is nog op reces(van het woord recessie: terugtrekking, krimp, negatieve groei, verdorring)
                  Bij blok zijn we al bijna vergeten waarover het ging, bij Haga knelt de porto van 80 units in Amsterdam een beetje.

Beide heren zullen er mee wegkomen, en terecht!

De dagelijkse hetze(NED1) zal daar niets aan veranderen, misschien komen ze vanavond weer langs.....

Comment

• Vrijdag nabeurs Wallstreet hebben de creditratings bedrijfjes Moodies en S&P Turkije op "JUNK" gezet(alles op BB en lager), en de vooruitzichten op "negative"gezet, er gaat dus binnen 6 maanden nog meer aankomen....
                    De Dictator slaat nu wild om zich heen en belt zelfs in blinde paniek Frau Merkel op om weer vriendjes te worden, hoe bizar!

"Erdogans achterban: de 'zwarte Turken', doorgaans lager opgeleide burgers voor wie traditionele, islamitische waarden wťl belangrijk zijn..."(FD.nl)

Ze hebben een Leider nodig, een Messias die hun de hemel belooft, komt er een coup-poging geleid vanaf het Mercatorplein om het tij te keren?

Comment

• De nabeschouwingen worden uitgesteld, onze premier Mark Rutte moet naar Salzburg, een hoger doel, echt wereldse zaken dus.

Moet onze MinPres niet een soort van filiaalhouder aanstellen die de zaken in de haag waarneemt tijdens dit soort uitjes elders in de wereld? een man die Rutte tussen 18.00-18.15 uur in de namiddag/vooravond ff telefonisch bij kletst over het wel en wee wat er gaande is in ons Kikkerlandje.

Gisteren live op TV: een breed lachende Rutte en een naar angstzweet riekend minister Hoekstra, samen in een shot aan een horeca tafeltje bij de NOS reporter, na de jaarlijkse rapport uitreiking.

Hoekstra nerveus en zenuwachtig opkijkend tegen onze premier(hij kent zijn plaats tenslotte ook!) ...Rutte lachend naar zijn medewerker kijkend en knikkend(en in zijn achterhoofd denkend: "weer een andere passant die over maximaal 18 maanden de toko weer zal verlaten via de achteruitgang")...."tot morgen he!"

Rutte is klaar voor het grotere werk, ik denk dan aan een New York, veel Brussel natuurlijk, Davos jaarlijks, door naar Noord Korea, een tussenstop Diblitz of Allepo, thee drinken in Quatar("I give you a 747 luxury version if we got a deal")......klaar met figuren als een Klaver, Ventje Pegthod, Wilders.....en nog heel veel meer onduidelijke figuren......

Comment

Working...
                      X