Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Roulette; alle ins- en outs!

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Waarom moet er nou gevloekt worden aan de roulette meerspeler?
    Zit ik naast een Gozer die 5 plein trekt met de zero die uitkomt, hij zette de buren rond de zero, en toch weer ziektes aanhalen he!
    Wat blijkt: de 32 en de 26(de buren van diezelfde zero dus) deden 7 plein als een van deze nummers was uitgekomen...hij zat er bij maar het kon dus beter terwijl hij maar 6 nummers coverden.

Paar draaien later komt de gewenste("hij moest gewoon vallen") 26 zwart uit, hij zat er maximaal bij, beter was niet voorhanden........en dan toch weer de bekende krachttermen die ook door de tent galmden als ware het een verlies ronde.....betalen om te vloeken?
    Last edited by jelli nek; 10-11-18, 18:52.

Comment

• Laatste weken paar keer bij de Mercure geweest in de Reguliersbreestraat Amsterdam, het blijft een uniek pand met de stellage "CINEAC" op het dak.
      Het inloopdeurtje doet aan als de nooduitgang, je zou er zo voorbij lopen, toeristen zullen niet snel naar binnen waaien, het hele pand zal aan de buitenkant beschermd zijn natuurlijk, alles moet bij het oude blijven.

Ze hebben een nieuwe Spintec roulette meer speler in het midden van de benedenzaal, je kunt gewoon op een groot scherm zien(ook op de 2 tegenover elkaar staan de wanden) wat iedereen zoal zet, je ziet de totalen staan op pleinen, chevals en verder.

Op de hoger gelegen vloeren(tribunes) staan gekoppelde screens waar je mee kunt spelen met de Spintec, zeer attractief.

Wel bijzonder: je kunt tot 300 punten plein! zetten, 60 euro dus, is gewoon 2100 euro bijschrijvingen als ie valt, daar is deze hal werkelijk uniek in, nog nooit eerder gezien, ze doen en durven het gewoon, trekt gewoon speelhal highrollers aan.

Al met al is dit een strakke tent, met dito bediening en service-verlening, het lijkt wel of de medewerkers steeds jonger worden, terwijl het niet eens een familie bedrijf is!

Maar wat doe ik voordat ik hier heen ga? aan de overkant zit de Shabu to go, een restaurant voor de Oosterse hap, plate service, eerst een investering in jezelf dus.

Soepje, bakje plakkerige rijst, soms vegetable noodless, chicken parts, garnalen, met 10 euro ben je klaar om daarna voldaan naar de Mercure te gaan.

Je zit aan het raam en kijkt bij de twee Flash speelhallen naar binnen, het blijft een bijzonder gebeuren die twee hallen waar een winkel tussen zit, het zijn dus 2 losstaande speelhallen van dezelfde keten, het zal het onroerend goed zijn denk ik.
      Op termijn kan een van die vergunningen elders in de stad zijn werk doen........

Comment

• Valt de roulette jackpot van net ff meer dan 400 euro naast me op de roulette, had daarvoor steeds op dat scherm gespeeld, ik schoof een plaatsje op om beter te kunnen switchen met die "Electric" dubbeltjes fruitautomaat.

Ze hebben daar seats, luxe fauteuls die een kwartslag mee naar achteren veren, je kunt er bijna languit als een directeur, als een koning zitten en dus ook gelijktijdig leeglopen als een Gieter zonder dat je het zelf door hebt.....

Heb in mijn prille leventje nog nooit een roulette-jackpot gekregen terwijl ik best regelmatig aanschuif, zijn het de inzetten? gereguleerde distributie? zodat deze pot altijd bij een vaste, goede speler terecht komt....

Die jongen die hem won was er blij mee..."tweede keer in 10 jaar" dat hij hem kreeg....ik hinte hem om weg te gaan, morgen is er weer een dag.......

Na verloop van tijd zat hij aan het fruit op 100 punten per draai toen ik af en toe naar achteren keek, de jackpot was dus in goede aarde gevallen, de Mercure hoeft niet te vrezen, nooit dus!

Comment

• We kennen allemaal het euvel van( te lang) wachten aan roulette op de nieuwe kogel, zeker bij achterstand zijn de soms lange seconden aan de meerspeler of minuten aan de Amerikaans live roulette net ff te veel van het goede.

Bij oa HC Amsterdam west en Zandvoort heeft de roulette meerspeler een "start game" knop: gewoon indrukken na je inzetten en de aftelknop gaat van 38 seconde naar 4 seconde en de kogel is onderweg.

Je moet wel de enige speler zijn of je medespelers moeten dezelfde knop indrukken voor deze snelle "service"....wat in de praktijk natuurlijk nooit zal gebeuren.

Maar in de middag ben je bijna altijd de enige speler aan de meerspeler, lekker snel spel hoor!
          Als je ook nog de "repeat last bet" knop indrukt kun je volgens mij elke 15 seconde een spel maken, het wachten op het vallen van de kogel is in dit voorbeeld de grootste slurper qua tijd.

Wat gaat dat dan hard zeg! bij winst of bij verlies heb je bijna geen tijd om financieel te herschikken, het schiet gewoon alle kanten op....maar we doen het wel allemaal zelf natuurlijk!

De SC ketel in Rotterdam waar veel andere HC-filialen zijn aangesloten(via de multi roulettte screens) doet het volgens mij elke 40 seconden, heeft de bediener/gooier een aftelknop buiten beeld die hij in de gaten houdt?

Comment

• Er was een speler die een handpay kreeg van ruim 3800 euro aan de HC Organic roulette meerspeler.

Het bedrag was op zich niet extreem, maar wel bijzonder als je weet dat de maximale inzet per draai slechts 150 euro doet.

Het kan niet anders dan dat je dan een geweldige serie mee moet maken waar je non-stop goede nummers trekt om tot zo n eindresultaat te komen.

De speler speelde meerdere units, zag een paar keer bij buur units 15-20 euro plein voorbij komen, gelijk ticket printen en wisselen bij de automaat, blijven lopen steeds, en ook steeds het bekende belletje, ik zie het graag gebeuren.

Zeer progressief spel, heel duidelijk een ervaren speler die weet wat er mogelijk is EN onmogelijk is....en ook daadwerkelijk met winst de roulette hoek verlaten.

De tito-machine had wat zware uren, de machine was eigenlijk bijna de uitputting nabij: alles onder de 5 euro afrondingen ging in 50 cent munten en lager, mijn laatste bingo-tickets gingen op een gegeven moment in 10 cent muntjes uitbetalen op euro-nivo...op een gegeven moment broekzakken vol muntjes....

Worden die dingen tijdens opening bijgevuld op papier en munten? kunnen ze normaal gesproken een dienst uitzitten van opening tot sluit zonder bijvoeding?.....
            Last edited by jelli nek; 07-12-18, 17:43.

Comment

Working...
            X