Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Melk-Koe graast in Las Veg(r)as!

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Melk-Koe graast in Las Veg(r)as!

Hallo allemaal!

Zoals velen van jullie weten ben ik in mei 2017 begonnen als live blogger bij PokerCity. Dit wakkerde bij mij een vlammetje aan wat betreft journalistiek en dus ben ik de september die daarop volgde begonnen met de opleiding redactiemedewerker op het Grafisch Lyceum Rotterdam. Wat volgde is iets wat ik nooit had verwacht. Na het bloggen van de Nederlandse top events, zoals onder andere de MCOP High Roller, begon er ergens binnen de pokermedia een balletje te rollen.

Aan het einde van 2017 ben ik gevraagd om te bloggen voor PokerNews bij de World Series of Poker. Iets waar ik als pokerspeler al jaren van droom, Las Vegas! Ik zei meteen ja, maar ik moest wel nog even regelen dat ik ook van school weg zou mogen, want de WSOP is dit jaar in de laatste 7 weken van mijn schooljaar. Aangezien ik de richting journalistiek studeer was dit voor school niet echt een probleem. Na een heel plan opgesteld te hebben kreeg ik toestemming en was het contract getekend.

Tijdens de afgelopen WPT Amsterdam, vlak voor een interview met Ryan Riess, Kreeg ik vervolgens van Prins Flip de vraag of het niet mogelijk was om eerder naar Las Vegas te gaan. Vlak voor de WSOP is het World Poker Tour Tournament of Champions in het Aria. Rens Feenstra doet daar aan mee, aangezien hij het WPT Amsterdam Main Event heeft gewonnen. Een paar dagen later was het rond en in plaats van 44 dagen spendeer ik nu 55 dagen aan de andere kant van de oceaan. Ik zal Rens Feenstra volgen en content maken voor PokerCity.

Voor school moet ik enkele opdrachten maken, zoals het samenstellen van een tijdschrift. Nu wilde ik voor mezelf mijn trip op een andere manier vastleggen en dus was hij binnen no-time geboren: de enige echte 'Degen On Tour' vlog! Mijn eerste twee video's staan al online. Als jullie het leuk vinden om mij te volgen, vergeet dan niet te abonneren! Het doel is om elke woensdag een video online te knallen en jullie zo op de hoogte te houden van mijn activiteiten daar. Ik hoor graag wat jullie ervan vinden!

Youtube Kanaal link

Wake me up voor shorthanded Razzdugi

Kicken man! Natuurlijk ga ik je volgen. Veel plezier daar maar dat gaat je vast lukken.

Wat ga je zelf spelen? Post gerust alle poker avonturen hier.
    Last edited by Paco; 04-05-18, 01:06.

Comment

Zo vet! We gaan het uiteraard op de voet volgen allemaal! Have fun!

Comment

55 dagen in de temple of doom, veel succes!
        En blijf vooral veel posten/vloggen.

Comment

Na "kicken man" en "zo vet" kan ik alleen maar zeggen chill Bro, ook ik kijk er naar uit, je spreekt trouwens perfect Amerikaans Engels!

Ik neem aan dat er ook veel content op de homepage van deze website komt! de Pokergoegemeente kan wel een boost gebruiken.

Comment

Nieuwe update! Deze keer een wat kleiner filmpje met een beetje achtergrond verhaal.

Comment

Amerikaans accent verkregen door onlinegaming? WoW, teamspeak enz?
              Have fun daar aan de andere kant!

Comment

Nee, doe ik eigenlijk nooit, Engels spreken, behalve in real life dan haha. Geen idee hoe het komt.

Comment

Ik ben fan!

Comment

Op de voet volgen dit!

Veel plezier Milko en je gaat zo enorm veel ervaringen op doen, daar kan je school niet tegen op.

Goooo

Comment

Misschien komen we elkaar daar wel tegen.

Comment

Thanks allemaal! Als je me ziet lopen geef je maar een gil Jicht!

Comment

Leuk dat je dit zo doet.

gl daar!

Comment

Merci! Ik ga m'n best doen wat leuke content te maken!

Comment

oke oke ,

dit is wel heel cool !

Have fun daar

Comment

Working...
                              X