Mededeling

Collapse
No announcement yet.

#WorldCupFestNamur 26 jun - 01 jul

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• #WorldCupFestNamur 26 jun - 01 jul

#WorldCupFestNamur 26 jun - 01 jul

''Believe in what you do and do what you believe in'' ☺

Valt ongelukkig samen met Breda.
    Some things I do for money, some things I do for free...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door suitkees Bekijk Berichten
      Valt ongelukkig samen met Breda.
      Dat klopt inderdaad

Comment

Tim ben jij + EV in Namen?

Comment

Tim wil het pokeren op een wat lager pitje zetten.

Comment

Lol natuurlijk is Tim EV+ in Namen.
            "There's no talent here, this is hard work. This is an obsession. Talent does not exist, we are all equals as human beings. You could be anyone if you put in the time. You will reach the top, and that's that. I am not talented. I am obsessed"

Comment

Hij moet wel gewoon zn flipjes winnen !

Comment

Lol ik zie zijn Vlog nu.

Had hij niet eerst ook wat van die trainees? Die tegen hem opkijken? Wat een trieste vlog zeg. Van hero naar 0 in maandje tijd. Beetje semi pro vloggen als pro in wording en dan zon aftocht. Het zal best een aardige vent zijn maar ik vind dit echt echt triest. Bad beat gejank.

Comment

Ik voelde me vereerd om een spot te krijgen in de vlog van Tim.
                  Zou het jammer vinden als die stopt

Comment

Eindelijk een vlog met Jefjol inderdaad.

En ja @Igotutilted, er waren een aantal trainees van pokeren NL, een project waar ik begin 2018 mee gestopt ben. Zal vast nog ergens een thread van zijn.

''Semi-pro vloggen als pro in wording'' zoals je typt, zo heb ik mezelf nooit genoemd. Was altijd alleen voor vermaak en om een realistische blik in mijn toernooileven te geven.

Ik quote even het bericht dat ik vandaag op social media plaatste:

'' Thx allemaal. Vindt het ook belangrijk om al mijn momenten te delen, bij veel vloggers zie je alleen maar de positieve kant van de medaille. Ik ben open en bloot ook de negatieve tijden aan het verwoorden. Niet om zielig te doen maar juist om ook deze kant van het spel te belichten. Laat het me kwetsbaar uit zien? Ja, dat zeker. Maar puur en uit het hart is het wel. Ik neem een korte pauze en zal de eerstvolgende live toernooitjes of skippen of niet vermelden op social media. Ben misschien ook een beetje teveel bezig geweest met content maken i.p.v 100% spelflow te genereren. Daarbij hecht ik heel veel waarde aan meditatie en dat schoot er een beetje bij in. Na Nijmegen werd ik me hier pas bewust van en je hebt zelfreflectie nodig in dit spel.

Dus bedankt allemaal voor de steun en we zien ons in de toekomst. Zonder support was ik nooit zo ver gekomen''

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nelis020 Bekijk Berichten
                      Hij moet wel gewoon zn flipjes winnen !
                      never easy

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sikkes Bekijk Berichten
                        Lol natuurlijk is Tim EV+ in Namen.
                        Dit geloof ik oprecht wel. Tenminste, realistisch gezien van de velden die ik zag toen ik er was, ja ik voelde me er wel ver op mijn gemak. Meer dan bijvoorbeeld Breda of Utrecht waar ik de plays veel sterker vind. Maar da's persoonlijke analyse en seatdraw afhankelijk natuurlijk

- - - Updated - - -

Oorspronkelijk geplaatst door Jicht Bekijk Berichten
                        Tim wil het pokeren op een wat lager pitje zetten.
                        Deels, maar zal deels ook een balans moeten gaan vinden met de social media / content kant van poker en het gefocust +EV spel zelf. Nooit gedacht dat de vlogs zouden uitgroeien naar zoveel afleveringen.

Comment

anyways

Comment

@Fysio Tim.

Je komt altijd sterker terug, de boog kan niet altijd gespannen blijven, maar je hebt intussen wel een vaste schare followers die jou als voorbeeld hoog hebben zitten.

Overexposure is killing, creeer schaarste en de value gaat gelijk omhoog, perhaps een vlog per week om naar toe te leven voor zowel poster als kijker?

Misschien op termijn een wekelijks berichtje uit Poenin/Bangelore voor betere inzichten aan de cashtafels?

Comment

1 per week is echt veel te veel werk en zoveel interessants heb ik ook weer niet te vertellen.
                              Wie weet ga ik wel 2 weken mediteren op een berg in Tibet ofzo

Comment

Working...
                              X