Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Poker mentor (gezocht!)

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Poker mentor (gezocht!)

Hallo Allemaal,

Mijn naam is Daan en sinds enkele maanden ben ik me aan het verdiepen in poker.
    Ik heb Phil Gordon's blue/green book gelezen, dingen opgezocht op internet en youtube videos bekeken.
    Daarnaast heb ik massa's tijd doorgebracht op replay poker. Ik kwam er echter al snel achter dat dat niet de beste site is om poker op te leren.
    Iedereen kan inloggen...iedereen heeft gratis chips...en iedereen heeft een all-in button...
    die all-in button word op alle gratis pokersites die ik ben tegengekomen veel te vaak gebruikt, zelfs als je met relatief erg veel chips aan een tafel zit.
    daarom ben ik enkele dagen geleden begonnen op 888poker en daar heb ik 30$ opgezet. ik heb voornamelijk 2/5 cent games gespeeld maar langzamerhand
    reduceerde die 30$ tot 0$...

ik heb een basis gelegd, maar er is nog zoveel te leren.
    Daarom mijn vraag of iemand me 1 op 1 zou kunnen en willen helpen.Wellicht door (bijvoorbeeld via skype, schermdelen) wat live handen te analyseren

Met vriendelijke groet,
    Daan

Hey Daan, leuk om te lezen dat je zo enthousiast aan poker bent begonnen. Ik heb helaas geen tijd om je persoonlijk te begeleiden, maar ik zal met liefde reageren op (strategische) vragen die je hier op het forum zet.

Het zou mooi zijn als je via deze weg een medestander kan vinden, misschien iemand die ook nog niet lang met het spel bezig is. Samen leer je snel, zeker met alle hulpmiddelen die tegenwoordig beschikbaar zijn.
    Wie 2bet, moet ook 4bet zeggen.

Comment

Hey daan!

Ikzelf ben niet slecht in poker, maar ook niet goed in alle formats. Ofcourse kunnen we je helpen met specifieke handjes, maar van mij zul je wsl een ABC antwoord krijgen - zo poker ik grotendeels nou eenmaal.
      https://www.twitch.tv/mikeysslots voor de allerleukste en gezelligste poker, slots en live tablegames stream! <3

Comment

Hey Daan,

Ik kan je wellicht verder helpen. Ik poker parttime, naast een fulltime baan en heb (zeker dit jaar) redelijk leuke resultaten zowel live als op de midstacks online. Ik speel op party poker, pokerstars, 888poker en ipoker en kan je via skype helpen toernooien te reviewen en te analyseren.

Misschien kunnen we even contact hebben via messenger. Ik stel voor dat ik je het eerste uur gratis als proef help, en daarna kunnen we een (kleine) vergoeding afspreken als het je bevalt.

Ik stuur je een bericht!

Groet,
        Last edited by The Doc; 28-09-18, 01:02.

Comment

Working...
        X