Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste Withdrawal method voor partypoker?

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Beste Withdrawal method voor partypoker?

Beste mensen,

Ik heb hier wel eens het een en ander over gehoord, maar wat is de beste manier om geld op te nemen van partypoker?
    Beter om een e-wallet te gebruiken die op dollars ingesteld is, of gewoon een directe bank transfer?

Ik hoor graag van jullie!

Mvg,
    Crazy Baksteen

Sowieso niet direct bank transfer. Je wilt altijd uitcashen in de currency van je pokeraccount omdat je anders genaaid wordt, dat geldt eigenlijk voor alle sites, maar met name voor Party, Stars en 888. Zij hanteren exchange fee of weet ik veel hoe ze het willen noemen.

Beste is dus Neteller, Skrill of uitcashen door te wisselen met iemand anders.
    Wie 2bet, moet ook 4bet zeggen.

Comment

Dan moet je netteller wel in Dollars zijn anders houd je toch hetzelfde probleem ?

Comment

Ja dat spreekt voor zich
        Wie 2bet, moet ook 4bet zeggen.

Comment

Denk toch dat de meeste Nederlanders een account in euros heeft. Want dat is weer voordeliger als je bv wilt pinnen.

Comment

Beste is gewoon je geld cash ophalen, en dan in een ouwe sok onder je bed verstoppen...

Comment

Hallo!
              Ich Spiele Poker vor nicht allzu langer Zeit. Bitte sagen Sie mir, welche Plattform ist die beste für die Zahlung von Geld?
              Ich interessiere mich am meisten für E-Wallets.

Comment

Working...
              X