Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ik speel online poker met amerikanen

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Xophs Bekijk Berichten
    Ik speel zelf veelal live 50-500EU range, online nooit boven de 50EU (omdat het niveau hoger is) al heb ik wel een sunday million ticket gewonnen deze week .

Wat je zegt over dat het halen van de add-on te goed is doet mij geloven dat de beste strategie is om heel tight te spelen in de rebuy periode zodat je zo goedkoop mogelijk daar aan gaat komen.
    Klopt... al is het niveau (en dit is écht zo) in een 50 euro Unibet toernooi dus láger dan een 5 dollar Stars toernooi. Doordeweeks speel ik af en toe de €50,- Comet op Unibet (9-handed FO met 12min levels waar vaak maar een mannetje of 45 in zitten) en er wordt gewoon goed geblunderd daar. Nadeel is dat ook dat toernooi vaak pas rond 1.00u 's nachts af is, maar dat neem ik dan maar voor lief (speel het liefst toch toernooien met lange blindlevels).

In bijvoorbeeld de €10,- Exoplanet zit ik er gemiddeld voor 40 euro in, namelijk de buy-in, de rebuy die ik meteen doe + de add-on, en gemiddeld genomen doe ik daar dan nog een rebuy bij.
    En ja en nee.... ik speel relatief tight in die beginfase, maar aan het einde van de rebuy fase call ik sommige all-ins licht af wanneer er spelers zijn die overduidelijk met any 2 all-in gaan om een stackje te bouwen. Als ik dan denk 60% of meer te hebben ga ik er gewoon voor, maar dat heeft natuurlijk ook invloed op mijn variantie. Er zitten in dat toernooi relatief veel spelers die maart 1 kogel vuren, maar de mensen die wel voor rebuys gaan, gaan soms helemaal loco ... een beetje zoals in HC Amsterdam (waar je net een handje over plaatst). Daar is het regelmatig ook any 2 erin pompen.

Comment

Het lijkt weer op het eeuwenoude principe neer te komen: pas je aan aan de tafel :P

Comment

Ik heb even een nieuw draadje aangemaakt hier: https://forum.pokercity.nl/forum/pok...e-poker-unibet

En ja... je hebt gelijk

Comment

Working...
        X