Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wpt deepstack Adam 2.2k highroller

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Wpt deepstack Adam 2.2k highroller

Hallo hier een handje uit de high roller

blinds 500/1k/1k ante

utg+1 speelt 60k open raise 2.3k iedreen fold naar mij sb ik heb AAzwart 3 bet 7,5k... utg callt ,,flop 10/9/4/ruiten c bet 8,5 k utg callt turn is 10 harten ik check utg bet 10,5k ik call,,River K ruiten ik check utg bet 19k ....en nu ???

Pre-flop mag je allereerst veel groter gaan. Je zit immers uit positie dus zal je niet zo snel een fold van Villain krijgen. Naar 4x (9,2k) zou wel het minimum zijn, maar ik zou er eerder zelfs 10k van maken. Je zal met je hele 3bet range groot moeten 3betten, dus ook met AA.

Op de flop heb je een ontzettend kwetsbare hand en is je c-bet te klein (maar iets meer dan halve pot). Als je hier c-bet zou ik minimaal naar 3/4 pot gaan, eerder 11k of 12.

Dit soort turns kunnen lastig zijn maar over het algemeen (maar dit is wel villain afhankelijk) ben ik er dan wel fan van om met deze stacks check/shove te spelen op de turn.... want wat ga je nu doen op de river? Nu moet je eigenlijk wel folden.

Ik begrijp dat je verder geen info hebt over villain? Eventuele info kan meespelen in je beslissingen.

Sizings pre-flop en flop vind ik echt te klein. In dit soort toernooien fold men (zeker in de eerdere fases) zelden op 3bets, helemaal als jij degene bent die uit positie zit. Ga lekker groot, laat je monster betalen! En als je op de flop actie krijgt is het regelmatig van straight en/of flushdraws. Dit board is zeiknat, laat ze er ook daar dan maar goed voor betalen!

Comment

Working...
    X