Mededeling

Collapse
No announcement yet.

$7 18 man - ICM probleem

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• $7 18 man - ICM probleem

PokerStars - $6.45+$0.55|300/600 Ante 50 NL - Holdem - 4 players
    Hand converted by PokerTracker 4

Hero (BB): 1,560
    CO: 151 (VPIP: 12.90, PFR: 11.11, 3Bet Preflop: 8.33, Hands: 31)
    BTN: 10,012 (VPIP: 11.70, PFR: 7.69, 3Bet Preflop: 2.86, Hands: 96)
    SB: 15,277 (VPIP: 53.23, PFR: 16.95, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 65)

4 players post ante of 50, SB posts SB 300, Hero posts BB 600

Pre Flop: (pot: 1,100) Hero has T T

fold, BTN raises to 1,200, fold, fold

BTN wins 1,700

Ik denk dat dit een goeie fold is omdat de kans groot is dat ik omhoog in de ladder ga. en als ik call en win sta ik alsnog slecht tegenover de 2 bigstacks.

Krijg ik een koekje hiervoor ?
    Ik stream poker. http://www.twitch.tv/didyouexpectpoker

Bah, vieze spot. Als ik me niet vergis zijn dit de pay outs voor een helder beeld:
    1. 100
    2. 75
    3. 50
    4. 25

Door te folden ga je er eigenlijk van uit hier 3e te zullen worden, klopt? Ik denk dat ik hier de tapis-knop druk, je ligt echt te hard voor op zijn range als villain weet dat je vaak ICM fold hier. Door deze dubbel te maken maak je nog kans om 1 of 2 te worden.

ICM is zo overrated joh, getver.

Edit: oops, dat zijn de pay outs van de 15$ variant.
    Last edited by WarmKoud; 26-03-15, 14:59.

Comment

1. 100
      2. 75
      3. 50
      4. 25

Was dat maar waar in een $7 18 man
      Ja

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wauzzzzz Bekijk Berichten
        1. 100
        2. 75
        3. 50
        4. 25

Was dat maar waar in een $7 18 man
        Is dit een brag dat je geen edits leest?

Comment

Als je edit nou eerder was geweest dan mijn post had je een punt:P
          Ja

Comment

Ik heb de pay-outs even opgezocht:

1: 45
            2: 34
            3: 22
            4: 11
            (en wat wisselgeld)

Het gaat hier dus om 11. Door te folden richt je je volledig op de 3e plek en raak je 1 en 2 volledig uit het zicht. Dit terwijl het helemaal niet zeker is dat je die gaat winnen. Hij zou zomaar AA kunnen vinden of gewoon een lucky dag hebben en per ongeluk met 72off hitten. Als dat zo is, ben jij de sjaak en heb je voor niks je 1010 afgegooid. Terwijl als je de 1010 all-in zet, en je wint ben je zekerder van de 3e plaats en kan je misschien zelfs verder omhoog kijken. Ik denk dat ik hem had gespeeld

Comment

Ik zou even wat basis artikelen over poker gaan lezen mr L, heb nu een aantal posts van je gezien en de meeste slaan redelijk nergens op! Er is genoeg abc shit te vinden op allerlei fora!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door basajax Bekijk Berichten
                Ik zou even wat basis artikelen over poker gaan lezen mr L, heb nu een aantal posts van je gezien en de meeste slaan redelijk nergens op! Er is genoeg abc shit te vinden op allerlei fora!
                Alsof jij zo'n held bent sukkel. Heb geen idee wie je bent terwijl ik al heel wat jaren meeloop in de Nederlandse pokerwereld.

Comment

Lol Basajax brengt t nooit zo tactisch maar pokerinhoudelijk weet hij wel altijd de juiste dingen te zeggen.
                  En dan zeggen dat je em niet kent is beetje makkelijk iemand die alleen online grind is vaak niet zo bekend irl.

On topic heb ik niets te melden want ik weet niks!!
                  LuukFOD: Mensen die zichzelf quoten in hun onderschrift verdienden een insta ban!!

Comment

Bas zit toch ook op PN? Dan zou SPN hem toch eerder tegen moeten zijn gekomen lijkt me. En verder wat Luuk zegt. Bas weet best wel wat van dit spelletje.
                    "There's more to life then this" (Bjrk)

Comment

Het is Sander guys, die net als ik ook op PN zit waar hij na een ban nu met allerlei kloons vrij irritant aanwezig is.

Geef die knul een ban.

OT: QQ+ deze spot als ik goed gereviewd heb, ligt ook heel erg aan z'n openrange

Comment

Het is Sander guys, die net als ik ook op PN zit waar hij na een ban nu met allerlei kloons vrij irritant aanwezig is.

Geef die knul een ban.

OT: QQ+ deze spot als ik goed gereviewd heb, ligt ook heel erg aan z'n openrange
                        Hoezo kloon? Ik zou mijn god niet weten waar je het over hebt. Ik ben al ruim een half jaar niet meer op dat kutforum geweest. Ik ben n van de dragende figuren hier op PC dus het zal wel erg raar zijn als ik hier een ban om helemaal niks krijg.

Comment

Atlas droeg de hele wereld!!
                          LuukFOD: Mensen die zichzelf quoten in hun onderschrift verdienden een insta ban!!

Comment

Bedankt voor het kritiek en de gezelligheid iedereen.

Thanks,

Ja ik ga pockertracker verzoeken of zij een extra optie willen toevoegen om extra stats bij de hh kunnen voegen.
                            Ik stream poker. http://www.twitch.tv/didyouexpectpoker

Comment

Spn20dutch, als je niks zinnigs te melden hebt in dit topic, reageer dan gewoon niet in strat!

Comment

Working...
                              X