Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SD vs flop cbet

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• SD vs flop cbet

Villain is 30/24 geloof ik over 130 handen dus dat zegt verder niets. Wat doen we hier vs z'n cbet? Eigenlijk is alles kut

PokerStars Hand #146469738182: Tournament #1432551314, $14.41+$0.59 USD Hold'em No Limit - Level IV (30/60) - 2016/01/04 21:48:59 CET [2016/01/04 15:48:59 ET]
    Table '1432551314 1' 6-max Seat #6 is the button
    Seat 1: maito diaz (403 in chips)
    Seat 3: basajax (969 in chips)
    Seat 5: tajnamama (563 in chips)
    Seat 6: kleran88 (1065 in chips)
    maito diaz: posts the ante 6
    basajax: posts the ante 6
    tajnamama: posts the ante 6
    kleran88: posts the ante 6
    maito diaz: posts small blind 30
    basajax: posts big blind 60
    *** HOLE CARDS ***
    Dealt to basajax [5h 6h]
    tajnamama: folds
    kleran88: raises 60 to 120
    maito diaz: folds
    basajax: calls 60
    *** FLOP *** [7c Ah 4d]
    basajax: checks
    kleran88: bets 180
    basajax:

Ben geen hyper sng reg oid. Maar lijkt me vrij agro speler die hier zeker op axx boord zal cbetten. Denk dat ch/jammen beste optie is. We komen niet meer om van de FE wat opzich lame is maarja. Denk dat als we dit defenden we zeker op dit soort flops moeten stacken. Op ch/jamm kan die nog gewoon folden.

Denk zelf dat ik flop lead. dan hebben we sws max fe

Comment

SD vs flop cbet

Laat ik ook eens reageren (niet percee om jou te helpen maar meer verbetering van mijn spel. reageer niet voor niets zelden. wil geen strat verbod net als DYE

ik defend hier (MITS) om redelijk wat te hitten en te jammen op zn cbet. denk dat dit wel onder "redelijk" valt. mja hij moet 600 bij leggen echter (die odds blijven lastig voor me...)toch ik denk wel dat hij redelijk nog wat fold hier van zn openingrangs en heb je altijd 25% van wat hij callt.

denk trouwens niet dat ik 56 defend omdat ik mn flop spel te zwak vind tbh. als ik toch in de spot kom jam ik dus...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SirRikske Bekijk Berichten
        Laat ik ook eens reageren (niet percee om jou te helpen maar meer verbetering van mijn spel. reageer niet voor niets zelden. wil geen strat verbod net als DYE

ik defend hier (MITS) om redelijk wat te hitten en te jammen op zn cbet. denk dat dit wel onder "redelijk" valt. mja hij moet 600 bij leggen echter (die odds blijven lastig voor me...)toch ik denk wel dat hij redelijk nog wat fold hier van zn openingrangs en heb je altijd 25% van wat hij callt.

denk trouwens niet dat ik 56 defend omdat ik mn flop spel te zwak vind tbh. als ik toch in de spot kom jam ik dus...
        Denk dat dit niet defenden echt -ev is. Zeker in een Hyper. Je moet wel defenden pre. Je krijgt gewoon de odds

Comment

Ik denk dat je grofweg wel 30% van zijn openingsrange kan wegbluffen als je allin gaat. Denk wel dat koning hoog wel vaak pot controlled hier
          Ik stream poker. http://www.twitch.tv/didyouexpectpoker

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ciaociao391 Bekijk Berichten
            Oorspronkelijk geplaatst door SirRikske Bekijk Berichten

Denk dat dit niet defenden echt -ev is. Zeker in een Hyper. Je moet wel defenden pre. Je krijgt gewoon de odds
            Ok thnx

Comment

Lastige spot, na veel wikken en wegen kom ik uit op ch/r allin. Jullie hebben grootste stacks aan tafel dus denk dat je nog zat FE hebt.
              Ik bedoel, welke range callt hij jouw shove nog? Weet trouwens niet of hij vaker zo (groot) cbet.

Comment

Als je vs Ax zit is dat best wel fucked ICM wise, x/jam kan niet heel slecht zijn en geloof dat de backdoor FD die we hebben ook een extra reden is om te jammen. Weet verder niets over z'n cbet tendencies. Punt is verder ook dat je met een jam weinig rept, sowieso ~nooit Ax omdat een aantal pre jammen en de rest flop gewoon callt

Comment

Wat rep je hier met een checkraise all-in na je call pre?
                  44 en A4? Hij heeft alle A combo's wel in zijn range en die gaan niet folden.
                  En juist met handen als 44 en A4 wil je hem initiatief laten nemen volgens mij.
                  ik fold hier, maar speel ook geen hyper s&go's.

Is het het trouwens plek 1 en 2 betaald?

Comment

Zie nu pas je reactie hierboven. Zoiets bedoel ik dus ook :-)

Comment

Heb je ook gedacht aan een call op de flop? Misschien krijg je wel een gratis river card. Ook mogelijk een ch/r AI op de turn mits hij 240-320 bet, dan rep je tenminste wel een hoop
                      Ik stream poker. http://www.twitch.tv/didyouexpectpoker

Comment

Je gaat altijd alle opties na maar vind callen beetje mweh, je zit OOP met een potbet left wat niet heel fijn is

Prima 1e dag van het jaar overigens

https://gyazo.com/66b856ba5a891ebad451d8c2e8736832

Ik krijg dit --> als ik m tussen de img tags zet, hoe kan ik normaal een foto posten?

Comment

Steady wel. Speel je alleen de 15s?

Comment

gewoon folden?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jappie Bekijk Berichten
                              gewoon folden?
                              Pre of post?

Comment

Working...
                              X