Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SD vs flop cbet

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door helmer79 Bekijk Berichten
    Wat rep je hier met een checkraise all-in na je call pre?
    44 en A4? Hij heeft alle A combo's wel in zijn range en die gaan niet folden.
    En juist met handen als 44 en A4 wil je hem initiatief laten nemen volgens mij.
    ik fold hier, maar speel ook geen hyper s&go's.

Is het het trouwens plek 1 en 2 betaald?
    Snap het als je zegt dat niet veel A's gaan folden, maar een aantal A's callen ook niet heel lekker op onze jamm.

Comment

post.
      Defend lijkt me wel een must

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door basajax Bekijk Berichten

https://gyazo.com/66b856ba5a891ebad451d8c2e8736832

Ik krijg dit --> als ik m tussen de img tags zet, hoe kan ik normaal een foto posten?

.png er achter zetten, dan heb je een direct link naar het plaatje.

mooi dagje hoor
        Ik stream poker. http://www.twitch.tv/didyouexpectpoker

Comment

Jou kennende weet jezelf beter als t hele forum bij elkaar wat je hier het beste kunt doen!
          Persoonlijk jam ik hier, maar ben erg benieuwd naar jou uitkomst tbh!
          En wat Jeff zegt dat is t allemaal wel een beetje volgens mij

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door WarmKoud Bekijk Berichten
            Steady wel. Speel je alleen de 15s?
            Dit zijn alleen 15s ja, speel in principe alleen 15s maar pak er soms 7s bij als er te weinig 15s runnen of als de games kut zijn. Vandaag max 2, heel soms 3 andere regs in een game gehad, zijn voorlopig nog soft maar kan niet zo blijven I guess, zeker na die VIP changes niet.

Oorspronkelijk geplaatst door DidYouExpect Bekijk Berichten
            Oorspronkelijk geplaatst door basajax Bekijk Berichten

https://gyazo.com/66b856ba5a891ebad451d8c2e8736832

Ik krijg dit --> als ik m tussen de img tags zet, hoe kan ik normaal een foto posten?

.png er achter zetten, dan heb je een direct link naar het plaatje.

mooi dagje hoor
            Thx, geloof dat het zo wel werkt idd!

Oorspronkelijk geplaatst door Vanduren Bekijk Berichten
            Jou kennende weet jezelf beter als t hele forum bij elkaar wat je hier het beste kunt doen!
            Persoonlijk jam ik hier, maar ben erg benieuwd naar jou uitkomst tbh!
            En wat Jeff zegt dat is t allemaal wel een beetje volgens mij

Ben post vrij matig, daarom spelen we ook hypers obv, kan iig voor niemand kwaad om ergens een hand neer te zetten. Vind jam na wat langer nadenken steeds slechter worden. Villain heeft veel meer Ax in z'n range dan wij en wij gaan hier ~nooit Ax jammen vs unknowns. Wil hier vs regs best Ax jammen om te balancen maar is vs unknowns niet nodig. 88+ heb ik ook niet in m'n range waardoor hij met elke 7 eigenlijk ook een snapcall heeft.

Callen is kut want je houdt een PSB over op de turn wat nooit chill is met een draw zeker niet OOP, folden voelt weak maar is pbb wel het beste.

Comment

Gaat villain met zijn ax zelf pre niet all in?
              En continueert hij hier niet 99% van zijn handen aangezien hij weet dat jij waarschijnlijk hier geen ax speelt en dus vrij veel fold?

Comment

Defend standaard. c/f lijkt mij de beste optie, zoals je zelf al aangeeft rep je vrij weinig als je c/tapist. Vooral vs unknowns op de hypers fold ik hier

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vanduren Bekijk Berichten
                  Gaat villain met zijn ax zelf pre niet all in?
                  En continueert hij hier niet 99% van zijn handen aangezien hij weet dat jij waarschijnlijk hier geen ax speelt en dus vrij veel fold?
                  Villain kan elke aas +EV jammen maar de meeste min/f'en vaak wel de slechtere azen vs mij en min/c'en vs de SB plus AQ+ zal sowieso min/c'en. Denk wel dat hij hier idd veel air zal cbetten omdat ik heel vaak ga/moet folden idd. Ik weet het ook allemaal niet

Comment

Denk ook dat villain bijna alles c-bet. Is call flop jam turn geen optie?

Comment

Working...
                    X