Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Turn beslissing

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Turn beslissing

PokerStars Hand #192029619809: Tournament #2425408482, $4.80+$5.00+$1.20 USD Hold'em No Limit - Level XX (400/800) - 2018/10/10 21:14:13 CET [2018/10/10 15:14:13 ET]
    Table '2425408482 293' 9-max Seat #4 is the button
    Seat 1: Finnjari (9747 in chips, $15 bounty)
    Seat 2: pippoo87 (36061 in chips, $17.50 bounty)
    Seat 3: riiizn (63666 in chips, $21.87 bounty)
    Seat 4: PuRpL_M4mbA (16740 in chips, $5 bounty)
    Seat 5: 84Robbie (23490 in chips, $10 bounty)
    Seat 6: srbenda95 (47010 in chips, $17.50 bounty)
    Seat 7: mos77reg (6811 in chips, $15 bounty)
    Seat 8: krazyie111 (3148 in chips, $7.50 bounty)
    Seat 9: Paspartou (21624 in chips, $21.25 bounty)
    Finnjari: posts the ante 120
    pippoo87: posts the ante 120
    riiizn: posts the ante 120
    PuRpL_M4mbA: posts the ante 120
    84Robbie: posts the ante 120
    srbenda95: posts the ante 120
    mos77reg: posts the ante 120
    krazyie111: posts the ante 120
    Paspartou: posts the ante 120
    84Robbie: posts small blind 400
    srbenda95: posts big blind 800
    *** HOLE CARDS ***
    Dealt to 84Robbie [Kd 8d]
    mos77reg: folds
    krazyie111: folds
    Paspartou: folds
    Finnjari: folds
    pippoo87: folds
    riiizn: folds
    PuRpL_M4mbA: raises 952 to 1752
    84Robbie: calls 1352
    srbenda95: folds
    *** FLOP *** [Qh 9h Kh]
    84Robbie: checks
    PuRpL_M4mbA: bets 1992
    84Robbie: calls 1992
    *** TURN *** [Qh 9h Kh] [Kc]
    84Robbie: checks
    PuRpL_M4mbA: bets 6277
    84Robbie: ???

Ik ben aardig roestig, maar voor 30bb eff, en zelfs 21bb eff v btn, lijkt het me dat we dit soort handen niet pre moeten callen oop.

Ik zie weinig andere keuzes dan flop te flatten.

Turn jam lijkt me goed. Lastig om btn een complete range te geven, maar handen die daar zeker inzitten en die we verslaan betreffen AhXx, JhXx, Qx, slechtere Kx. Tel alle waarschijnlijke combo's en ik ben ervan overtuigd dat we voldoende equity hebben om hier geld te winnen met een jam.

Vergeet daarbij niet dat als we achter liggen, we vaak nog wat equity hebben om te verbeteren

Comment

Vind de call pre nog niet zo heel heel dramatisch, maar dat is meer mijn mening. Turn zou ik wel jammen. Ook om jouw reden, maar ook om hem te laten folden met een aantal flutdraws. Maar ik ben geen prof, tis meer mijn stijl zegmaar
      =

Comment

Versus button met een mogelijke bounty altijd K8 verdedigen lijkt mij. Verder zie ik op de turn geen andere optie dan hem AI zetten; hij kan nu niet meer folden, en waarschijnlijk sta je (ruim) voor. Lekker.

Vanwaar de vraag, had hij 99 of TJ ?

Comment

Ik heb zo'n gevoel dat robbie heeft gefold. Ik vind het moeilijk om een juiste inschatting te maken wat de beste aktie zou zijn in deze situatie. Ik ken n.l. de speler PuRpL_M4mbA niet en weet dus niet wat zijn specifieke speeleigenschappen zijn.(in dit toernooitje) Wat (en hoeveel) voor handen heeft hij tot nu toe gespeeld en hoe, Ik zou iig niet zondermeer schuiven. Er zijn nog al wat handen die voor PuRpL_M4mbA op de turn winnend zijn.Gezien het soort toernooi ( bounty en lage buy-in) wordt er doorgaans wat aggressiever gespeeld, dus wat dat betreft kan een shove goed zijn. Ben benieuwd.

Comment

Dit was voor mij in game zo'n moment waarbij ik 'weet' dat ik beat ben.

Ik vond zijn turn sizing zo veel zeggend. Vervolgens bedenk ik me vs welke range ik zit en besluit ik dat ik eigenlijk alleen maar all in kan.

Villain snap callt k9 en ik heb nog een paar % om te splitten... Helaas

Op dat moment denk ik 'druk dan ook gewoon op fold op de turn'

Comment

Pre-flop vind ik dit een fold vanuit de Small Blind. We zitten sowieso uit positie en je creŽert ook een spot waarbij het erg interessant wordt voor de Big Blind om te 3betten (die daarmee behoorlijk vaak de pot op zal pakken). Had je zelf in de Big Blind gezeten, dan had het anders geweest omdat je zelf de actie sluit en minder bij hoeft te leggen.
              Er valt wat voor te zeggen dat je de hand speelt omdat je in een bounty toernooi zit, maar zelfs dan vind ik de Small Blind gewoon nog steeds een ultieme schijtpositie waar je dat soort handen lekker moet mucken.

En de turn... tja. Soms heeft Villain nu eenmaal een monster. Maar dat is geen reden om trips Koningen te gaan folden. Want waarom call je pre-flop dan? Om vervolgens top-pair te hitten en daarna trips koningen te folden? Wat had je dan willen hitten? Wat was je plan?
              Als we dat soort handen gaan spelen om vervolgens dat soort folds te gaan maken (met name online waar mensen alles doorbetten wat los en vast zit) worden we wel heel erg exploitable.

Fold pre-flop naar mijn mening en as played is flat flop okť en moet het er na de turn gewoon in. Hele kleine kans dat Villain een nog betere hand heeft. Dit keer is dat zo, volgende keer beter.

Comment

Working...
              X