Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Open fold AKo op de button?

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Bij dezen vernoem ik mijzelf tot scheidsrechter van jullie discussie

Comment

Wanneer ICMizer aangeeft dat 44+ shoven +EV is kun je zelf wel een beetje bedenken hoe bizar +EV AA shoven is in die spot.

En inderdaad, HC Breda geeft idd weekly results door aan de hendonmob. Echter is dat bij mij niet van toepassing omdat ik nooit weeklies speel in Breda
      Ik vind het ook echt jammer dat ze dat doen, want vlaggetjes zouden in mijn optiek alleen mogen tellen wanneer het gaat om de wat duurdere toernooien die minimaal een buy-in hebben van 200,- en behoren tot een nationale of internationale toernooi serie. Maar dat is weer een andere discussie.

Dat je met het blote oog al niet kan zien dat AA shoven hier de beste optie is, is in mijn ogen al erg genoeg. Dat iemand als Kracht Tonen overduidelijk aangeeft dat AK een shove is zegt ook genoeg. En dat is een speler die veel beter is dan wij allemaal. Ik bedoel... hoe veel duidelijker wil je het nog hebben man?

Comment

Tja ik hou gewoon van getallen en geldige argumenten

Comment

Nog een keer met citaat
          LuukFOD: Mensen die zichzelf quoten in hun onderschrift verdienden een insta ban!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Don Roberto Bekijk Berichten
            Wanneer ICMizer aangeeft dat 44+ shoven +EV is kun je zelf wel een beetje bedenken hoe bizar +EV AA shoven is in die spot.

En inderdaad, HC Breda geeft idd weekly results door aan de hendonmob. Echter is dat bij mij niet van toepassing omdat ik nooit weeklies speel in Breda
            Ik vind het ook echt jammer dat ze dat doen, want vlaggetjes zouden in mijn optiek alleen mogen tellen wanneer het gaat om de wat duurdere toernooien die minimaal een buy-in hebben van 200,- en behoren tot een nationale of internationale toernooi serie. Maar dat is weer een andere discussie.

Dat je met het blote oog al niet kan zien dat AA shoven hier de beste optie is, is in mijn ogen al erg genoeg. Dat iemand als Kracht Tonen overduidelijk aangeeft dat AK een shove is zegt ook genoeg. En dat is een speler die veel beter is dan wij allemaal. Ik bedoel... hoe veel duidelijker wil je het nog hebben man?
            Lol argument. Kt zegt het dus het klopt? ongeacht of het een shove is of niet zal het wel onderbouwd moeten worden. En niet klakkeloos geaccepteerd worden omdat KT het zegt.
            LuukFOD: Mensen die zichzelf quoten in hun onderschrift verdienden een insta ban!!

Comment

En wanneer een ICMizer aangeeft dat 44 al een +EV shove is, is dat geen geldig argument? Hoeveel duidelijker wil je het dan nog hebben?

Comment

Ik wil graag de berekening zien en begrijpen en weten hoeveel +EV we praten hier. Ik zoek het zelf wel op.

Comment

Mooie discussie...

Comment

Ja genieten toch

Comment

Er kan er ook echt maar 1 zo achterlijk zijn om meerdere keren serieus op een troll te reageren die azen wilt folden pre in deze spot...

Comment

I-got-U-tilted --- hahahaha

Comment

bizarre ICM spot? nou, nou... als je de 100 rebuys in hc gaat spelen dan is dit zo standaard als de middenbok van een puch.
                          lijkt mij dat je in een veredelde sit n go dit niet mag folden, icm is in mijn ogen alleen van toepassing om variatie te dempen.
                          - - - updated - - -

Comment

waarom ben ik geen strateeg?
                            - - - updated - - -

Comment

Working...
                            X