Pagina 1 van de 12 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 234

Onderwerp: Het grote Twitch topic!

PokerCity HUCOOP winner 2014
    Ingeschreven
    Aug 2013

***Het grote Twitch topic!***

Twitch is hot! Steeds meer spelers streamen via Twitch, sicko's, recreanten, team pro's etc. Sommigen verdienen er bakken met geld mee...

Wie volg jij? Ben je geabonneerd op een kanaal? Ben je zelf van plan te gaan streamen?

Wie bekijk je nu?

Post hier alles over Twitch!

Laatst gewijzigd door wauzzzzz; 17-06-15 om 02:28.
    Ja

Ingeschreven
    Aug 2013
    Zelf geabonneerd op Elky trouwens
    Ja

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wauzzzzz Bekijk Berichten
    Wat zijn de voordelen als je abonnee bent? en kosten aan verbonden?

Twitch!

Ja dat vroeg ik mij ook af...

Ingeschreven
    Aug 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fibonacci Bekijk Berichten
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wauzzzzz Bekijk Berichten
    Wat zijn de voordelen als je abonnee bent? en kosten aan verbonden?
    In het geval van specifiek Elky gooide hij er een aantal leuke freerolls tegenaan in zijn homegame voor de subscribers, ik heb trouwens maar voor 1 maand betaald ($4,99) via Skrill, als je dat doet moet je op Skrill wel even de machtiging er af halen anders blijven ze elke maand $4,99 afschrijven:P

Ook heb je dan toegang tot een aantal persoonlijke smileys van de uitzender, en sommige chats gaan regelmatig in subscriber only modus.

Uiteraard was het mij niet te doen om die smileys:P
    Ja

Twitch!

Vind twitch wel tof. Maar ut gedrag van menig twitcher mbt nieuwe of re-subscribers is best wel irritant. Int geval van jcarver en elky is dat een stom deuntje elke x...

Ingeschreven
    Aug 2013
    Ja dat is persoonlijk, kan ik me niet zo aan ergeren eigenlijk:P
    Ja

Ingeschreven
    Aug 2013
    Als je internationaal gaat dan kan je er iig leuk aan verdienen, misschien iets voor Itsretsam, KT, Jasper? De helft van de opbrengsten van de subscribers mag je houden, wanneer je aan een grote FT zit kan het aantal viewers echt explosief toenemen, ook kan je gewoon random donatie's ontvangen en eventueel een deel van reclame-inkomsten.
    Ja

PokerCity Crew Kracht Tonen's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Blog Berichten
    1
    Ik neem me telkens voor om me er eens in te verdiepen. In Nederland zijn er zover ik weet nog nauwelijks boeiende pokerstreams. De grootste reden dat ik het nog niet doe is omdat ik er tegenop zie om een webcam op m'n kop te hebben. Daarnaast speel ik ook niet de meest boeiende toernooien en zie ik het niet zitten om te single tablen. Misschien zou het iets zijn om bijvoorbeeld één keer per week een vet toernooi te single tablen. Thursday Thrill ofzo. Met procentenverkoop via PokerCity.
    Wie 2bet, moet ook 4bet zeggen.

JaimeStaples is gewoon een baas. Verder neemt hij tijd voor vragen van de viewers en heeft leuke/leerzame vlogs.

Verder imo wel markt voor een NED talige stream, mits je zinnige dingen hebt te melden en eea een beetje aankleed

Ingeschreven
    Aug 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kracht Tonen Bekijk Berichten
    Ik neem me telkens voor om me er eens in te verdiepen. In Nederland zijn er zover ik weet nog nauwelijks boeiende pokerstreams. De grootste reden dat ik het nog niet doe is omdat ik er tegenop zie om een webcam op m'n kop te hebben. Daarnaast speel ik ook niet de meest boeiende toernooien en zie ik het niet zitten om te single tablen. Misschien zou het iets zijn om bijvoorbeeld één keer per week een vet toernooi te single tablen. Thursday Thrill ofzo. Met procentenverkoop via PokerCity.
    Single tablen hoeft helemaal niet, ik neem aan dat je op meerdere schermen speelt, je kan op je ene scherm bijv 4-8 tafels hebben, en op je Twitchscherm 1 of 2 tafels. Er zijn idd nog maar weinig interessante nederlandse streamers. Wat betreft met je kop op de webcam, tsja, het kan geld op leveren, zonder je broek uit te trekken!:P

Daarnaast kan jij jezelf promoten via Pokercity en kan het best wel eens druk worden op je kanaal, als je er af en toe een leuke freeroll in je homegame tegenaan gooit neemt het aantal subscribers ook weer toe, meer geld dus, vervolgens kan je daar weer grotere toernooien van spelen, en ook daardoor zal het aantal subscribers weer toenemen!
    Ja

Twitch!

Ja ik ben voor mark!!! doen!!

Het instappen en een viewerbase creeeren is vrij lastig.
    Ik heb een tijd gestreamd voor de pokerboom op twitch. Ik haalde zo'n 200 tot 250 viewers op een goede dag zonder alle grote streamers online.
    Je merkt vooral het punt waar de "bekende" streamers online komen want dan schiet het viewer aantal naar beneden.
    Om het punt te bereiken waar ik 100-150 average viewers had als ik online ging heb ik wel veel uptime moeten hebben en in het begin ben je nog geen twitchpartner dus tellen subscribers niet mee.
    Probleem als je je beperkt tot een nederlandse stream is dat de beperkte doelgroep niet groot is. Ga je streamen in het engels dan is t allereerst super lastig om een steady viewer base te creeeren en moet je nu ook nog concurreren met de 10tallen pokerstarpro's die opeens zijn gaan streamen plus alle semi populaire streamers, bigdogpcoket5's, assassinato en dan ook nog de streamers met topviewercounts als jaimestaples.

Even beginnen omdat je denkt dat er wat binnen gaat komen door donaties/subs is een foute gedachte.
    Je moet eerst aantonen dat je een stream hebt waar twitch wat aan heeft.
    Het vergt daarbij ook nog veel van je tijd/energie en focus. Als je niet 4/5 dagen per week streamed ga je het niet redden.
    Dit is ook de voornaamste reden dat ik er mee gestopt ben.

Streamen is leuk voor een % verkoopje of een backing maar om dit serieus op te pakken is gewoon te lastig

Ingeschreven
    Aug 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kracht Tonen Bekijk Berichten
    Ook promoot je je Twitchkanaal via Pokercity, en je promoot Pokercity via je Twitchkanaal
    Ja

Ingeschreven
    Aug 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dikzak Bekijk Berichten
    Het instappen en een viewerbase creeeren is vrij lastig.
    Ik heb een tijd gestreamd voor de pokerboom op twitch. Ik haalde zo'n 200 tot 250 viewers op een goede dag zonder alle grote streamers online.
    Je merkt vooral het punt waar de "bekende" streamers online komen want dan schiet het viewer aantal naar beneden.
    Om het punt te bereiken waar ik 100-150 average viewers had als ik online ging heb ik wel veel uptime moeten hebben en in het begin ben je nog geen twitchpartner dus tellen subscribers niet mee.
    Probleem als je je beperkt tot een nederlandse stream is dat de beperkte doelgroep niet groot is. Ga je streamen in het engels dan is t allereerst super lastig om een steady viewer base te creeeren en moet je nu ook nog concurreren met de 10tallen pokerstarpro's die opeens zijn gaan streamen plus alle semi populaire streamers, bigdogpcoket5's, assassinato en dan ook nog de streamers met topviewercounts als jaimestaples.

Even beginnen omdat je denkt dat er wat binnen gaat komen door donaties/subs is een foute gedachte.
    Je moet eerst aantonen dat je een stream hebt waar twitch wat aan heeft.
    Het vergt daarbij ook nog veel van je tijd/energie en focus. Als je niet 4/5 dagen per week streamed ga je het niet redden.
    Dit is ook de voornaamste reden dat ik er mee gestopt ben.

Streamen is leuk voor een % verkoopje of een backing maar om dit serieus op te pakken is gewoon te lastig
    Je hebt het over 2006 ofzo lol? Uiteraard gaat er wat werk inzitten en ben je niet zomaar een Twitchpartner, maar in het geval van Mark denk ik zeker dat dit haalbaar is, omdat hij aan pokercity gelinkt is zal het vieweraantal behoorlijk toenemen, en daardoor wordt het voor Twitch vanzelf interessant.

Je kan ook via Twitch reclame maken voor derden partijen, wat ook weer inkomsten kan opleveren. Wel denk ik idd dat het noodzakelijk is om engels te praten, anders wordt Twitchpartner worden vrij onmogelijk denk ik.
    Ja

Het grote Twitch topic!

snap de eerste zin niet helemaal of waarom die zin nodig is? Ik geef gwn mijn mening met meer ervaring en kennis over twitch en hoe dit werkt. dat dit voor city interessant is lijkt me vanzelfsprekend, voor mark is dit al meteen een heel stuk minder ivm entertainment wat noodzakelijk is om je stream draaiende te houden. denk ook dat je je heel erg miskijkt op het aantal viewers. daarbij komt nog dat je 2.50 per sub ,wat de eerste maanden geen vetpot zal zijn, zelf ontvangt en je verder 0.0 vernieuwends bied wat de rest ook aanbied
    Laatst gewijzigd door Dikzak; 29-05-15 om 14:25.

Het grote Twitch topic!

fwiw heb ik een lange periode gestreamed vorig jaar, vlak voor alle pokerstars pro's gingen streamen en heb ik t zelfs nog kort gehad met Jaime( toen we beide nog niet bekend waren) om een groep te maken om te streamen

Ingeschreven
    Aug 2013
    Die eerste zin, je zegt het zelf al, dat het voor de pokerboom was, met andere woorden, meer viewers krijgen is nu een stuk makkelijker, daarnaast geniet Twitch nu een stuk meer naamsbekendheid.

Ja dat je $2,50 per sub ontvangt dat weet ik, de helft zoals ik al zei. Maar dat kan behoorlijk oplopen als je wat interessants te melden hebt, en ik denk wel dat Mark dat kan, zeker met zijn achtergrond als reporter.

Ik denk dat het een poging waard is...
    Ja

Ingeschreven
    Aug 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dikzak Bekijk Berichten
    fwiw heb ik een lange periode gestreamed vorig jaar, vlak voor alle pokerstars pro's gingen streamen en heb ik t zelfs nog kort gehad met Jaime( toen we beide nog niet bekend waren) om een groep te maken om te streamen
    Hoe kan ik dat niet weten als Pokercity meubelstuk:S
    Ja

Daar zit je dus fout, Voor de boom was viewers krijgen een stuk makkelijker en ook de reden dat ik frequent op 150+- viewers zat. Pokerstreams waren op 1 hand te tellen.
    Ik had geen cam, praatte af en toe (engels) en heb in mijn twitch tijd weinig grote ft's behaald.
    Door de boom zijn er zoveel meer streamers bijgekomen en worden de views al snel getrokken naar de grotere streamers.
    Er is gewoon teveel aanbod, je hebt mensen als barry maar ook een groot aantal sicko's die aant streamen zijn en daarbij nog de zogenoemde tientallen pokerstarspro's.
    Je mag overigens pas uitcashen per 100$ plus dat jij je echt verkijkt op hoeveel subs je gaat krijgen.
    Het grootste gros blijft 15-24 jarige gamertjes die ook even naar poker willen kijken en die gaan niet op veel channels subscriben.
    Mark zal best wat interessants kunnen melden maar de vraag is wat het doel word.
    Zoals mark al aangeeft wilt hij evt de thrill singletablend streamen. Dit wordt op dat tijdstip al gestreamed door 5+ andere streamers.
    Daarbij komt ook dat dit dus een wekelijks ding zal zijn tov de mensen die dit dagelijks doen.
    Als laatste gaan mensen niet subscriben bij iemand die 1 dag van de week online is omdat ze te weinig kijken om affectie te krijgen met de streamer.
    Laatst gewijzigd door Dikzak; 29-05-15 om 14:40.

Gelijkaardige Onderwerpen

1. twitch.TV voor de gezelligheid.
    Door DidYouExpect in forum De Rail
    Reacties: 75
    Laatste Bericht: 01-11-15, 17:38
  2. twitch.TV stream voor ADHD Dennis!
    Door DidYouExpect in forum De Rail
    Reacties: 42
    Laatste Bericht: 09-04-15, 14:41
  3. Twitch kanaal van Pokerstars
    Door WouterG in forum Poker
    Reacties: 3